Padrón, 2022
Padrón, 2022
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2021
Fervenza do Toxa, 2014
Fervenza do Toxa, 2014
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2014
Santiago de Compostela, 2014
A Coruña, 2014
A Coruña, 2014
A Coruña, 2015
A Coruña, 2015
O Milladoiro, 2020
O Milladoiro, 2020
Madrid, 2019
Madrid, 2019
A Coruña, 2015
A Coruña, 2015
A Coruña, 2022
A Coruña, 2022
Santiago de Compostela, 2019
Santiago de Compostela, 2019
Lugo, 2019
Lugo, 2019
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2020
Santiago de Compostela, 2020
Santiago de Compostela, 2020
Santiago de Compostela, 2020
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2020
Santiago de Compostela, 2020
A Coruña, 2021
A Coruña, 2021
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2021
Muros, 2022
Muros, 2022
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2021
O Milladoiro, 2022
O Milladoiro, 2022
Muros, 2022
Muros, 2022
A Coruña, 2022
A Coruña, 2022
Padrón, 2022
Padrón, 2022
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2021
Santiago de Compostela, 2022
Santiago de Compostela, 2022
Mónica Atómica en Ferrol, 2018
Mónica Atómica en Ferrol, 2018
Ferrol, 2018
Ferrol, 2018
Santiago de Compostela, 2014
Santiago de Compostela, 2014
O Milladoiro, 2019
O Milladoiro, 2019
Santiago de Compostela, 2019
Santiago de Compostela, 2019
A Coruña, 2015
A Coruña, 2015
Santiago de Compostela, 2018
Santiago de Compostela, 2018
O Milladoiro, 2020
O Milladoiro, 2020
Anxo Dafonte
fotógrafo afeccionado
Nado en Santiago de Compostela no 1973, comeza fotando de neno coas cámaras compactas que o seu pai mercaba e usando flashes de magnesio de cubo sobre a zapata. Máis tarde e dada a súa afección polas artes marciais continúa fotografando eventos deportivos coma xornadas de campionatos rexionais de Karate ou veladas de Full Contact que cede a xornais. Nese tempo de mocidade e o feito de criarse nun barrio moi conflitivo onde a heroína non era precisamente Wonder Woman, foi o cóctel axeitado pra que a fotografía urbana entrase na vea en lugar do veleno que tiña ó alcance. 
Porén, outros episodios da súa vida obrigáronlle a emigrar a Madrid nos anos 90 e foi así coma pouco a pouco foi perdendo o contacto coa cámara e a chama foise apagando ata que apenas saía fotar. Porén, un dos seus lugares preferidos pra perderse era o Museo do Prado, nuns tempos onde o Internet que había eran os chats e os foros, así que ía presencialmente, recibindo unhas sensacións directamente no seu adentro, que aínda non tivo o pracer de sentir coa virtualización.
Xa de volta a Santiago de Compostela a primeiros deste século, tivo que agardar ate case o remate da primeira década cando lle fixeron unha oferta que lle volveu prender esa chama case esquecida. Un equipo de fútbol da cidade acababa de ascender á 2ª división B da Liga de Fútbol Profesional e alguén estaba interesado en que se encargase de rexistrar a multimedia. E así foi como a fotografía regresou con forza á súa vida e da man da disciplina deportiva, que lle lembraba aquelas xornadas fronte un tatami ou un ring.
A partir dese intre volve ir collendo cada vez máis a miúdo a cámara da que hoxe en día xa non pode deixar na casa, é coma unha extensión do corpo que ten que levar sempre enriba e quizás por iso, a fotografía urbana é a que máis practica aínda que outras disciplinas podedes ir atopándoas tamén na súa zona persoal.

Fotografía: David Álvarez, 2022

Outras galerías:

Back to Top